Snutterutt

Dreva har varit i skogen idag med pappa. De kom hem med en Stampe. Tihi. Lille skruttemussenuss. Fast pappa tyckte att det var synd att jag inte varit med för haren hade kommit så fint och sen satt sig på hagelhåll.

Jag har slöat i soffan och surrat med Ami. Sen har jag surrat med Mats också. Haha. Hade ju ringt när jag var nere så ringde upp. Vi har nu en fisketävling innestående. God daaamn vad jag ska vinna. Hans lilla mamma =) Hahhaa. Humor. Diggar Mats=)

Nu väntan till att väckarklockan ska ringa och ja får åka och jobba 8-18. Kommer ha sablans ont i fötterna antar jag. Tar bilen till Pulshuset imorrn, känns som om det blir stressigt annars och sen 90 minuter boxning och sen bil hem. Orkar inte annars=) Men på tisdag ska jag gå till och från latinogympan. Hehe, ska shaka asset rejält då=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits