Snö

Jomen, vitt ute och kallt inne. Nej, kanske inte, men nästan. Jag har som vanligt sömnbesvär, och vaknar fast jag är übertrött. Kollade ett sånt test igår i tidningar (som verkligen visar rätt resultat och är 100procentiga) och de rekommenderade att jag skulle ta kontakt med läkare för ev ljusterapi. Haha. stod nåt typ om att jag kunde tillhöra den grupp av människor som blir deprimerade just denna årstid. Bra, då har jag nåt att skylla på nästa gång nån klagar.

Strand var som vanligt alert igår och ska nu vara reseledare om jag ska köra Ibiza ocensurerat. Jag ställde upp på allt utom gatlopp. Humor.

Vidare med humor är ju att jag ringde Klara igår på andra rasten och spelade upp ett samtal jag haft med en kund/gammal bekant/prat-o-skratt-objekt. Det var riktig humor.

Mindre humor är att huvudet värker. Den här gången kan det ine vara den elaka dvärgen så det är väl nån hamster som kutar runt i min överfyllda hjärna och drar i alla substanser.

Nej. ska ner och gosa med hunden och fjäska in mig igen tror jag. snuffehunden=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits