Smartast idag!

Ami har vunnit en extra hutt i Fia med hutt genom att vara smartast idag! Grattis! Om inte sötpotatis vill dyka upp tar vi fram det beryktade kortet på herrns käraste kroppsdel och om han då får veta att kortet är uppe så kommer han. Logiskt.

Däremot vidhåller jag fortfarande att Joe (haha hette han ens så? Typ McIntyre eller nå) i New Kids on the Block var ruskigt snygg. Ska bara för att hedra dessa underbara gossar kolla efter favvolåten Step by step och så ska vi digga den på lördag. Ska INTE kolla på en bild innan så hans underbara söta ansikte visar sig vara inte alls så underbart och sött.

Fick erbjudande om jobb lördag 10-21, tackade nej eftersom partajet är bokat. Bara för att ni då ska veta vad jag tackar nej till för just er skull så kan jag ge er denna enkla matematik:
10-12 =2 timmar
12-21 = 9 timmar
12-21 = dubbel timlön.
12-21 = 18 timmar betalt således
2+18 = 20 timmar
20 * hemlig timlön = 3 dagars jobb
3 dagars jobb + 12 % semesterersättning = 3 dagars jobb + en middag på Church nykter.

Så nu ligger pressen på er att se till att det blir skoj =)

Kommentarer:
Postat av: ami

hahahhahhaa.... tja, man kanske ska gå på musik istället! ser fram emot party-plattan och ska sjunga med för fulla muggar!!!!
:D krämz½

2008-01-17 @ 17:02:23
Postat av: Noratösen I guess....

Jag hoppas att ni tänker på mig när ni spelar Fia med Hutt. Det är ju nästan efter mig spelet är uppkallat i urminnes tider....

2008-01-17 @ 18:48:56

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits