Sista rycket

Jag är en person som kommer på allt i sista sekund. Men iaf. Innan duschen rengjorde jag fiskpumpen. Kan behövas kan jag ju säga. Ujuj. Men det är ofattbart rent ändå för att ha varit så länge sen jag gjorde nåt. Imorgon ska jag försöka suga lite skit från botten och byta vatten. Kanske ska man ta ytterfiltret på en gång..

Nu på väg till jobb alldeles strax. Funderar vart mina cdskivor tatt vägen. Hmm.

Och måndag är det banken - får inte plats med mer mynt i min lilla spargris=) 1250 kr, inte illa pinkat. Så nu in med det på nå konto och sen börja på nytt. Ska försöka komma på hur man byter namn på kontona men det kanske inte går. Vore ju fränt att själv få bestämma.

Nä. So long. Och grattis pappa=)

Kommentarer:
Postat av: Noratösen I guess....

Ytterfiltret tar du två gånger om året och innerfiltret två gånger om året och inte samtidigt... Tänk på alla goda bakterier...

2008-01-11 @ 22:54:28

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits