Röstliknande kunder

Slog på tv´n det första man gjorde efter att ha slagit upp ögonlocken det lilla som gick efter nattgegget. Gegg i näsan också. Fan vad jag hatar att vara snorig. Men det var ju inte det jag skulle säga. Zappade och hamnade på barnprogram =) Alltid lika fascinerande. Iaf. Var ju min favvo som liten. Och då är det inte den hemska Manne. Nej då. (Ska nog skriva en anekdot om just Manne). Iaf. Var Bamse. Och nu som "vuxen" skrattar jag åt en helt annan sak. Jag har nämligen en kund som låter exakt som Rune Andreasson (elelr vad han nu heter den gode författaren till Bamse). Kunden tror för övrigt att jag varit dagbarn hos en av hans bekanta, så han är nog inte riktigt riktigt. Men varje gång han kommer och handlar så är jag på vippen och säga "Läs en Bamsesaga snälla du." Synd bara att Rune är död, för då är ju min kund inte en riktig kändis. Men han skulle kunna knäcka som röst-look-alike. Det absolut gulligaste är att han pratar just som om det är ett Bamseprogram. I like!

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits