Redan träningsvärk

Gick upp till Pulshuset, nytt rekord 30 min :D Nu är nästa mål 28 minuter=) Svettig efter den promenixen och sen då boxas. I 90 minuter. Jag orkar inte. Det  är bara att inse. De där intervallsträningarna som är att slå slå springa slå slå springa eller den där åla på golvet, 2 upphopp, rakrak, krokkrok, upperupper, kräftgång tillbaka eller varför inte den här 4 rak 4 krok 4 upper 4 armhävning sidoförflytt. Herre gud. Även om det "bara" är nån minut så är det herregud. Det jävliga nu är att jag mentalt skulle vilja, men kroppen säger nej och om jag har håll är det bara att inse att nej det här funkar inte. Men..... jag var med på allt fast gjorde inte alla övningar som man skulle utan lite eget =) Haha. Men det känns bra.

Fick skjuts med mamma hem. Drack te vid hemkomst. Jag är så lättpåverkad på nya sorter så efter att ha läst Kalaharis skrivmaskinsskola för män (och alla andra om Damernas detektivbyrå förstås) så dricker jag numera afrikanskt (ej från Botswana vad jag vet) Rooibos-te. =) Gott faktiskt.

Apropå gott.. Imorgon ska jag och Klara göra vår nya tradtion fast det tagit lite tid innan vi hittat en dag som passar oss båda... ska iaf på Church street =) Fan längtar redan, snuskigt gott!

Och apropå Klara, hon har verkligen gjort en kanonstart på sitt "nya" liv. Grattis tjejen! Imponerad!!

Och en annan tjej... Dreva.... hahaha. Hon är sjuk. På riktigt. Idag kom hon flygandes upp till mig och trasslade in sig i kablar så min nya leksak drogs ur. Sen flög hon ner för trappan (bokstavligen). Hade tydligen gnällt som vanligt nere och då är det enda som hjälper att öppna dörren till mig för att ordningen ska kunna återställas. Sen innan jag skulle gå till Pulshuset då... hade ju tappat bort brallorna och gick ut med långkalsingar och letade i källaren men icke. Gick in till päronen och där på en soffa var de nytvättade. Frågade pappa var hunden var men han visste inte. Så fick vi syn på att dörren till mig var öppen. Haha. Efter att han ropat på henne så kommer hon ner som ett jehu igen och blir skitglad för att jag är nere. Värsta trolleriet lixom=)

När vi kom hem nu på kvällen möttes vi av en gruffande hund med örat på flaj. Hahha. Så söt. Så trött. Så speciell. Min. <3

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits