Pigg som en mört

seriöst. Jag måste ha allvarliga problem.

Gårdagen: Ami och jag käkade tacos och lyssnade på NKOTB. Sen kom Rövarn och Mätz. Mätz var nykter men torskade ändå på fia med hutt (vilket jag, I, Moi, ich vann....).Vi körde rövarns regler. Det blir lixom lite mer sprita då.

Diskuterade kvartingar och tamponger och var tvungen att höra med mitt uppslagsverk=) Fråga inte hur vi kom in på det. Men i samband med detta så måste vi ha kommit in på ett annat ämne - hur man har ihjäl en människa smidigast. Kvartingen var en liten outsider.

Jag och Ami drack tequila. Jag kom på varför jag inte druckit det på länge. Och varför jag inte ska dricka det på ett tag.

Sötpotatis är numera bara potatis igen för han bangade och var trött. Dålig stil!
Åkte till Pimpen och Ami ville göra dubbelkullerbytta med MAts. Hahahhaha. Jag pratade med gamla grannen som meddelade att man rivit min gamla lägenhet på Grundläggarv.Vi hade sorg tillsammans för hans gamla lya går samma öde till mötes.

Vidare till Kungs. Jag saknar ord. Sen hem till Ami och därifrån taxi. Surrade med Strand också så nu ska vi dit idag.

Ja och idag.... alltså. Somnade väl hm... fyra? Vaknade till och från och nu, tio över nio, är jag klarvaken. Så här var det iofs i Nora också men det kom senare. Ingen skallbank, ingenting. Hmm... när sätter vi igång igen? :D
Tack för igår :D

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits