Ordbajseri

Seriöst. Jag är bra på att låta käften gå men jag är ljusår efter de sk programledarna för dessa superintelligenta ring-in-program på tv. För det första är det ju väääldigt svårt att gissa vad det är för ord, för det andra så går munlädret i ett på dem och de upprepar samma sak om och om igen. Kommer att dröja ett tag innan jag stryker punkten med Revaxör på listan. Känns som om vaxpropparna skyddar mina öron mot lite rappakalja iaf.

Jag har varit på stöldturné i ett närbeliggande kylskåp där jag hittade en semla.

Och till lunch var jag überambitiös igen. Skulle värma mina sista wokrester men nån har redan förbarmat sig över dem. Istället hittade jag grillspett som jag körde i ugnen. Nästan sommarsmak.... nej inte alls. Men grillat är aldrig fel.

Dagens roligaste på detta ring-in-program: "Visa att du är en intellektuell människa." Mohahaha.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits