Multipla

Multipla skrattorgasmer idag/ikväll/inatt. Jag hade styrt upp tacos med Oskar och Christer. Najs kalajs. Karlsson och jag pimplade godsaker och Oskar satt med julmust special (som straff fick han köra hem oss).

Fasen vad kvällen gått fort. Diskuterat allt mellan himmel och jord, inte en långtråkig stund.
* Rövarn ringde och jag fick som vanligt till det perverst vilket gjorde att Rickard och Mats undrade vart jag befann mig för de skulle komma. Fick senare sms och svarade med typ "Åååå aaa mera hårdare mmmm". Detta tog skruv och jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. Förlåt mina bilburna vänner!

* Har planerat en singelfest i Sexandthecity-anda. Alla tar med en kompis som de inte är intresserade av och som är singel. Kanonidé tyckte vi och började spåna med inbjudningar. Tyvärr känns det som om det är överflöd på killar (eller det är väl inte tyvärr men...)

* Diskuterade Fäbodjäntan och nu har jag fått filmsällskap även här (vet ju inte om det första filmsällskapet står kvar vid sitt ord ;) men nu e iaf garderingen här). Oskar skulle inte se den IGEN påpekade han medan Karlsson ville se den. Ytterligare en punkt på väg att strykas från listan. Frågan är bara när och var?

* Käkade tacos utan cremefraiche och sen mina älskade jordgubbar med vitchoklad. Oskar smaskade medan Karlsson fnös åt konsistensen. Haha.

* Pratade gamla minnen. Hahahhaa. Här har vi kissat på oss alla tre. I efterhand är det riktigt skoj med vissa anekdoter.

* Diskuterade resningar. Hahahaha. Och om att säga nej om man inte vill men den andra försöker. Kom dock fram till att det förmodligen inte varit så, men iaf. Hahahaha.

* Pratade gamla förhållanden och andras förhållanden. Mohahaha. Och beundrare :D Hahaha igen.

* Fixade flört åt Oskar. Han svarade genom att peka finger =)

Nej. Ska ta och försöka sova. Lycka till,...

Och är faktiskt lite,,, hmm.. besviken? Fast det var ju väntat...

Kommentarer:
Postat av: ami

låter urkul! nyfiken på alla diskussioner. nämndes trekant? ;) måste helt enkelt vara med om möjlighet och lov finns nästa gång. krams!!!

2008-01-07 @ 00:57:26
Postat av: ami

hihhiihiiihi..... alltså.... inte i trekanten... utan vara med i diskussionerna, om möjlighet och lov finns. kramkram!!!

2008-01-07 @ 01:01:08

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits