Min direktör

Oskar is the shit. Oskar får mig nästan alltid att le. Oskar är my hero. (Utom Guitar hero för där är ju Noratösen rockers). Men iaf. Vuxenpratade med Oskar på telefonen. Haha. Jag gillar när det blir sådär djupt och när man hör att han verkligen är intresserad.

Idag är det strax dax för jobb. Två till nio. Imorgon blir det nåt. Har typ tre saker just nu på tapeten. Får se vad det blir.

Blev sen frulle idag så ingen lunch känns det som. Lär väl köpa nåt på jobbet i värsta fall.

Direktörn och jag pratade om motivation. Så himla skönt att höra att han tycker typ samma. Extra skönt att få bekräftelse om att jag resonerar rätt. Tack Oskar, känns ibland som om ingen lyssnar ens eller bryr sig eller redan har färdiga svar och tycker att jag gör fel.

Drevus sov i soffan med mig ett tag, dammsugaren var på nere och det är sååå otäckt.

Resa! Nu!

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits