Lite om denna dag och nästa

Imorrn ska jag nog sammanställa mina klagomålsinlägg. Ids inte nu.

Idag har jag och Klucken shakat assen. Släpper mer och mer=) Och imorrn ska jag på push, premiär för Flizan! Får se vad det blir. Fick sms iaf så jag bekräftade.

Apropå sms. Eller nej...

Efter latinon solade vi och poppade radio. Lättroad. Jag låg och sjöng men tydligen har de ändrat texten sen sist =)

Pratat bössor med pappa. Får se hur tiden ser ut imorrn, men annars blir det nog nästa vecka.

Imorrn ska jag till Vägverket och greja körkortet. MÅSTE! Och så ska jag förära Arbetsförmedlingens TELEBILDSRUM med ett besök. Och så ska jag ringa a-kassan (och trycka rätt denna gång). Och sen... hmm... diska (gjorde det inte idag) och packa för helgen (men lite syrak är jag allt....)


Hmm. Känner mig lite humorlös. Hejsvejs.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits