Kolossalt sömnsjuk

Och nu har jag ont i skallen och mår illa igen. Dessutom har jag fått min maxmage utan att äta på Max. Fördelen är att toabesöken går väldigt fort =)

Vaknade nio typ, gick på toa, hörde blandat typ skrik och gnäll nerifrån. Gick ner. Möttes av en knorrande hund. Hon är bra rolig hon ändå. Skitglad när hon hör att jag är vaken. Sen åt vi frulle och gick upp till mig och kollade lite på Asterix. Men stängde av och somnade istället. Och så sov vi en timme eller nåt=) Och nu har vi precis haft fruktstund. Banan på schemat idag, fast det var ingen favorit för det verkar svårt att tugga. Är väl nåt med konsistensen =)

Hihi. Hunden rockar.


Och Klara rockar ännu mer med sin telefonföljetong. Haha. Ska nästan ta och skriva ned den här och lägga under klagomål. Det här är värst hittills. Igår hade tillochmed servicepersonalen slängt på luren i örat på henne och sa att han inte orkade med ärendet. Klucken ringde upp och jag ser riktigt framför mig hur hon kokade. Stå på dig! Håller tummarna att du får en ny telefon nu då inom 2 veckor (hur många är vi uppe i totalt?10? ) och sen att du får nån ersättning. Vilka nötter!

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits