Klenis

Haha, jag har varit på push (pump). Jag är klen. Är bara att inse. Skivdstänger, vikter och hantlar tycker inte om mig. Men skam den som ger sig.

Annars fick jag ett bra träningssms av Klucken. Jag vidarebefordrade det till såna jag tyckte behövde det. Haha.

Känns som om mina armar kommer att strejka imorrn. Men nångång ska musklerna synas.

Nästa vecka bara träning tisdag, jobbar de andra sex kvällarna. Klockers. Och hejade på Tommy idag igen när han satt och svettades vid en sån hemsk maskin.
Samtalet:
Liza: Hejhej, jobba på nu!
Tommy: Hej.
L: Tränar du ofta?
T: (Utläggning om vad och när)
L: Okej.
T:Jag ber om ursäkt att jag inte kände igen dig,
L: Nej, jag vet, Klara sa det. Men va fan, du måste ju ha känt igen mig.
T: Men det är säkert 10 år sen vi sågs sist.
L: Nu överdriver du lite, så länge har jag inte ens känt dig.
T: Men det är inte långt ifrån, senast var ju där med Rövarn.
L: Hmm, jaja. Men du får ha det så bra så ses vi.
T: Hejhej.

Pappa och jag har samma humor när det gäller tvprogram. Mamma fattade ingenting. Tyvärr kan jag inte se programmet nuförtiden eftersom jag jobbar eller har boxning. Pratar givetvis om Outsiders.

Later.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits