Kåtflås

Slår på tv´n och ser att det är Sagan om konungens återkomst. Ska sitta och flåsa så det blir imma på rutan när Legolas visar sig i rutan. Och sen ska jag gråta när Gandalf kör sitt "Jag ska inte säga : "Gråt inte", ty alla tårar är inte av ondo." Älskar det citatet.

Idag har jag lyckats igen... spullde (uttalas så på Lizadialekt) rödvin (surprise) på duken (surprise) men denna gång var duken blå och fläcken enbart från flaskan så den var minimal (läs femkrona). Hunden fick käka salladsrester efter mums-maten. Hunden is the shit för hon sorterade ut sallad och oliver och la det på golvet. Hahaha. Sen lekte hon med godisautomaten.

Har även vart (dialektalt igen) duktig och planerat in dejter. Både Linnebäck, Nobelhallen, Skranta och my beloved Karlssons får ett besök. Gulligast idag alla kategorier (eller nästan alla kategorier... hunden vinner en del) är ju Noratösen med ulkande dotter. Jag blev så himla glad. Miss you too!

Ska ba greja bortbytande av en jobbarkväll, men det fixar sig alltid. Hoppas jag=) Ska kolla med Johanna, hihi, fast jag yrade sist :D

Den här gången skickas nog inget sms, blir nog inget mer. Haha.


Och vart har folket tatt vägen?? Ska ringa och dryga mig med dirren tror jag. Neeej, kan jag ju inte. För snart kommer Legolas och Aragon (Aragorn, va fan heter han,,.) och Gimli med döingarna. Och så ska de räkna :D Hihi.

Hoppas du inte blir sjuk tösen och hoppas lilltösen blir bättre! Kramisar!

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits