Känt mig manlig

Å, idag har jag varit aktiv och påbörjat projekt härhemma. En del saker kan nu strykas från 30-listan dessutom.

Iaf. Jag har känt mig riktigt manlig idag när jag stod med en skruvdragare i högsta hugg, Fast fick ringa Karlsson och fråga hur man fick fast bitsen(?) i shoken (?) =)  Fast resultatet blev inte riktigt vad det skulle så nu efterlyser jag en (eller flera) manliga vänner och undrar om de inte kan komma hit och göra saker rätt=)

Vidare går Klaras diskusdiskussion till ett nytt kapitel. Men det är bara att ringa så hänger jag på vettu=) Ända till nollåtteland om så skulle behövas.

Snart hockey. Jihoo.

Kommentarer:
Postat av: Noratösen I guess....

Teknikfröken kommenterar: CHUCK....

2008-01-03 @ 14:59:10

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits