Hur fort kan det göra ont?

Alltså. Somnade som ett slakt igår i soffan. Kanske är såna dagar melodin för att ens kunna sova (upp halv 7, jobb 8-18 igång i stort sett hela tiden, hem stressad typ kvart i sju, kvart i åtta ta bilen och sen 90 min box och hem). Somnade kanske vid kvart i tolv eller nåt, va iaf Mash och var vaken fram till reklamen. Sen vaknade jag klockan 2 och skulle ta mig till toaletten. Tjena. Föttershelvetespiss. Stapplade dit, borstade tänder och sen stapplade till sängen. Och tro det eller ej, men tvärslocknade. Vaknade åtta men somnade om till kvart i tio. Funkar hyfsat att röra sig, högerfoten är inte som den ska men annars helt okej. Alltså innan man börjar riktigt känna efter. Jag konstaterar iskallt att det är en grym träningsvärk på g bakom hörnet... 

Kroppsgenomgång:
Fötter: Bägge vrister har fått sig en rejäl genomkörare och alla sparkar har nog sagt sitt (plus jobbet)
Vader: Herre min skapare, vad har de varit med om ? 
Smalben: Återigen dessa kickar (lyft, knuixa med knät och låt benet hänga efter, trodde inte att det tog såå hemskt)
Baksida lår: Låren har varit med om mer saker än vaderna, funderar på om man går stelbent om det hjälper till att lindra värken.
Framsida lår: känner jag faktiskt inte av alls
Arslet: Till och med när jag sitter ner så har jag sätesmusklerna i stelt läge som ropar Massera oss! 
Magen: Note to my self: dra inte in magen för det gör mer ont än att leka gravid
Midjan: rätt uppstående nemas problemas, minsta sidorörelse drar
Ryggen: får nog gå som en tölla=) Sträcker jag på ryggen så ömmar den
Bröst: Boobsen funkar alla lägen
Axlar/skuldror: Det finns tydligen muskler där. De har tydligen jobbar. 
Armar: Jag gör ingen skillnad på under/över/inner/ytter/handleder/fingrar - ALLT känns. Ändå var det en värstingstretch av insida underarm igår. Blir inte till att hänga tvätt idag iaf. 
Hals/huvud: Dunkelidunk i skallen och drag i halsen. 

Grattis Liza. Jag måste seriöst ha använt varenda jäkla muskel som finns. Ikväll är det latinogympa. Att shaka asset känns just nu inte som en höjdare. Mina skinkor vill gärna bara vara och inte behöva utsätta sig för mer arbete. Men man hinner väl ändra sig och när man väl kommit igång är det ju skoj=) Problemet bara med fossingarna, men blir man uppvärmd så funkar det till slut. 

Kanske skulle anlita Helena som personlig tränare och bara köra dessa intervaller med slag och rubbet. Hihi. Paolo Roberto - när tar vi matchen =) HAha, eller inte=)
 

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits