Hockeyseger

Aaaah, härligt. MoDo slog HV med 2-3 =) Mindre kul kanske att Brynäs storspöade Djurgården med 8-2, matchen var inte speciellt bra heller men mamma njöt=) Haha. Och jag satt förmodligen bredvid en ny flickvän till nån av Brynässpelarna, hennes mamma satt och knäppte kort på en viss kedja och jag satt mest och irriterade mig på att bägge trodde att de var Guds gåva till skönheten på jorden.

Hemma sussade hunden med nattsärk. Haha. Me like!

Mår illa, as hell. Blä.


Och Uffe var vip-hörna. Haha. Och Strand var i vip-baren. Hmm...  jag undrar jag om det stämmer Robert lille. Skickade ett klassiskt citat till honom vid typ 5-1. "Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk." Inte ens det lilla humoristiska verkade muntra upp urdjurgårdaren himself. Shape up!


Och resmål har kommit ner på lista. Jag är überseriös. Just nu funderar jag på Hawaii. Det vore ju också en höjdare. Så ska jag köpa en ukulele till nästa hemmafest och dansa hulahula i hawaiikjol. Fast vad dricker man där? *alkogenen vill ha sitt*

Kommentarer:
Postat av: nedervån.

Det var en fantastisk bra match,rätt lag vann.Tack för att du ordnade biljetter/hittar alltid rätt.Kram

2008-01-04 @ 11:55:46

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits