Herre min skapare

Idag har jag varit überambitiös när det gäller träning.

Jobbade till fyra, sen hem och käkade och sen sussade lite. Tio över sju begav jag mig på en snorhal väg till Pulshuset, kom dit allmänt svettig och tog av mig långkalsongerna. In i salen och trodde det var 60 min boxning. Icke sa Nicke. 75 minuter. Eftersom jag varit med ett tag förstog jag att det inte heller skulle stämma. Mycket riktigt. Halv tio (dvs 90 min senare) var det slut. Jag märkte ganska snabbt att julledigheten och de inställda passen innan har rejält raserat min kondition (som inte alls var i kanonskick förr, men ändå...) Jaja, jag körde det jag kunde. Styrkeövningarna gick skit och även slagen (känns som spagetti i armarna). Vägrade ge mig men vid hmm, 60 min började jag känna att det inte riktigt funkade. Runt 75 min gick jag ut en sväng, kom in och körde kanske 3 min och sen gav jag upp. Var iofs bara 1 övning kvar men det var tvärstopp. Efter 90 min fick jag erbjudande om skjuts hem, men nejdå. Långkalsingar på och dessutom my beloved gula mössa som jag fick av Cissi för 100 år sen. Finns ingen snyggare (fulare) mössa än den, älskar den. Dessutom syns jag=) Gick hem och det var om möjligt ännu halkigare nu. Var lite drygt i början, men tog mig hem på ny sämsta tid (36 min), helt okej ändå eftersom jag varit så duktig annars=)

Imorgon nagel. Funderar på att gå dit, men får se=) Fast det är ruggigt skönt när det e klart=) På vägen hem idag så resonerade jag för mig själv att varenda steg jag tog måste vara direkt fettförbränning. Har ju hört om alla teorier att man ska gå si och så länge med öö lågförbränning? (Biologifröken?). 

Pappa skrattade bara hemma åt mig. Nu i soffan känner jag att hela min kropp skriker IDIOT! Frågan är vad den skriker när träninsvärken sätter igång.....


Och jag har tatt fram my beloved SodaStreamer =) Mums!

Och jag är ledsen för den bigga red spoten... nästa gång (om jag är välkommen=)..) är det blanksprit rakt igenom. =)

Apropå blanksprit. Dagens roligaste kundkommentar:
Man 50årsåldern köper en Festis utan etikett.
Liza, nyss urkommen puberteten säger: " Fördel att ha utan etikett är att du kan kasta den direkt."
Man: "Men den är perfekt som vattenflaska nu när det inte är en massa text."
Liza: "Aa det är sant. vad smart!"
Man: " Eller den kanske är ännu bättre till starksprit!"
Liza och man asgarv.  I like import-/hembräntsfolk! =D

Kommentarer:
Postat av: Noratösen I guess....

Men den försvann ju!!!

2008-01-08 @ 19:33:33

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits