Haha älskar att bli rättad

Taaaack teknikfröken. Det ska alltså vara chuck på en skruvdragare. Känns egentligen som om det är onödigt vetande=) 

 
apropå den där skruvdragaren. Karlsson skulle försöka förklara för en nollställd Fliza. "Ja, men kolla om hålet blir större eller mindre!" Haha, och sen var ju perversa tankar på gång igen. Men jag fick i den till slut. Bitsen alltså.


Kollar resor. God daaaamn. australia nästa. Nån som ska med? Så nu ska jag kolla temperaturer och stuff. Var svinbilligt i juni men å andra sidan är det deras vintertid va.. och sen kom jag på att jag förmodligen har rätt mycket jobb under sommaren om jag gissar rätt så det blir väl i höst istället.

Men man kan ju alltid planera=) En favvosysselsättning jag har. Lägga ner timmar på grejer som ändå inte blir av. =)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits