Fundering kring packning

Jag kommer att sakna många saker trots att jag bara är borta 3 nätter. Bland annat:

1. Fissilus. Mamma tyckte att jag kunde ta med henne. Jag funderar på att ta med en tröja full av hennes hår så att jag kan få hår i maten, i fötterna, i munnen, you name it. Alternativt en hundfilt som stinker varm, blöt hund.

2. Rooibos-te. Eftersom detta är ett nytt påfund funderar jag skarpt på att ta med mig ett paket (inhandlade 3 nya med 3 olika smaker idag). Känner mig som en riktig Mma Ramotswe. Alternativt Mma Makutsi eftersom hon är singel.

3. Soffan. Kan inte ta med mig den. Ångest. Ska sova i den (i natt igen) för att riktigt ha kvar känslan i kroppen.

4. Mitt stjärntäcke. Finns inget skönare. Kan inte släpa. Ska snutta med det hela natten och ta ett kort så jag kan kolla på när jag är borta.




Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits