Fjäskveckan inledd

Haha, älskar att börja morgonen på ett bra sätt fastän man är så trött så hälften vore nog. Strand och jag munhöggs som alltid igår och allt gick ut på att jag käkat tacos och inte korv med bröd. Typ. Så lovade jag att jag skulle fjäska en vecka för att ha en chans på korven. Klockan sju i morse skickade jag veckans första sms, lite lagom sliskigt.

"Fjäskveckan är inledd! Godmorgon sunshine, hoppas du sovit lika sött som du själv är och får en bra dag. Om du fryser kan du få låna min toppluva."

Svaret kom nyss: " O trevligt. Nu är korvmiddan jävligt nära. Keep up the good work."

Hahahaha. Det kommer att bli en skojig vecka det här känner jag på mig=)

Andra positiva grejer: Inlägg från Ami som visst får vara med nästa sväng med diskussionerna, hahaha, men kissa hemma så blåsan är tom (risk för overload vid skratt) =)

Annat skoj var att jag skvallrade både med Klara (och Liam, eller han sa bara att det var Bolibompa) och Rövarn igår om samma sak. Hahhaa. Promenader is the shit. Klucken blev lika nyfiken som jag medan Rövarn mer var "Jaha?". Typiskt killar.

Mindre skoj: skickar en tanke till min lilla tös i Nora - today is the day,,, start med jobb. (Kan ju va lite extra snäll och skicka även tanke till Norapöjken som äntligen får börja jobba. ) Menar, är ju min fjäskvecka så fler ska väl få känna på den=)

Hade tänkt att koka ägg men ser ju nu att jag inte hinner eftersom jag sitter i ett badlakan bara. Jaja, prioriteringar kära Liza...

Ha en bra dag, mobilbloggar väl på rasten för min egna skull=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits