Det sket sig

Ganska så rejält dessutom. Började faktiskt att traska mot nagel men benen fladdrade åt sidan varenda steg (enda gången du inte särar frivilligt som en viss rolig person sa, hahaha). Kom upp till Klarvik typ, lite längre, kollade på klockan och vände. Jag gick 22 minuter. Att gå 22 minuter i vanliga fall innebär att man nästan klarar Turisten fram och tillbaka. Idag kom jag knappt hälften. Hämtade bilen och körde, kollade hur långt det var. 1,4 km tur och retur. Nästan så att jag simmar snabbare, nästan,....

Till nagel. Idag basicnaglar med silverblomma. Saknar redan mina granar.

Till Skutan, handlade, pratade med Direktörn. Åkte runt Äby hem och handlade mer. Köpte en dr Pepper. Nu jävlar ska ytterligare punkter kunna strykas på listan (även granatäpple införskaffat).

Nu? Lunch. Och kollar på film. Asterix och Obelix... det går utför igen=)


Och Strand funderar på att byta ut korven mot fläskfilé. Hahha. Ska lägga ut alla mina fjäskmess sen tror jag. Kanske kan skicka dem till fler så får vi se om det ger nån effekt.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits