Det här med fjällen

Måste vara nåt speciellt. I detta nu befinner sig två bekanta (vad jag vet, eller alltså jag vet att de är bekanta, inte med varann men med mig, men jag vet inte om det är fler än två, var så jag menade) i fjällen. I olika fjäll i och för sig. Om jag minns rätt. Det vore ju lite coolt om de skulle stöta på varandra, haha. Två sköna på ett ställe=)  Själv sitter jag hemma och blänger på klockan. I fjällen blänger man på liftkön. Eller nåt.

Skickade iaf sms till Mätz, extramamma som jag är, och bad honom komma ihåg störtkrukan. Haha. Och när han åker till Alperna ska jag skicka: "Så di dög int nu di svenska fjälla". (Hoppas jag fått rätt dialekt där nu från Snowroller).

Ska fila på en del såna där klassiska citat så har jag helgen räddad i form av lite intern humor.

Och apropå Mätz. Drömde om honom och Rövarn inatt. Herregud. Iaf. Mätz hade kört över en polis och hade varit rattfull. Sen åkte han till nåt ställe där vi (jag och Rövarn) bodde, nu i efterhand känns parkeringen som min superparkering i nians parkeringshus, men det var nåt festställe... hmm..- iaf--- och hela tiden var det tv-sändningar där man efterlyste honom och den stackars lilla polisen intervjuades. Jag och Rövarn satt i bak loaded och hade nån ilsken kattunge med rekordmånga fästingar på sig med oss i bilen. Mätz var nykter och körde. Jag har inte fått det att gå ihop när han då varit full och kört över polisen, men det kanske klarnar=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits