Den röda presenten

asså. När jag flyttade hem från Karlskoga fick jag en sån plastmojäng till hundgodis av min gamla gode granne (drinkfest snart!) efter mycket tjat. Hunden fattade inget då så det slutade med att jag fick pilla ut alla. Idag bestämde jag mig för att göra ett nytt försök. Säg såhär: jag fick leka själv. Seriöst. Hon är söt men väldigt dum. Efter mycket om och men fick hon väl till det lite iallafall och jag satt som den gode pedagog jag är bredvid och klappade händerna och berömde henne för varje sketen frolicbit som ramlade ut. Fråga: finns det leksaker i olika svårighetsgrader?

Om och när vi skaffar en liten valpis så ska den från dag ett få stimulera hjärnan med att få ut grejer ur det lilla hålet.

Idag probably vin. Blir mumsmat! Min favvo fläskfilé med chevreost, honung och timjan (men idag blir det mejram haha).

Och sen vet jag inte? Hmm... sprita någon? Fast kan vara skönt att inte gö nåt oxå. Hmm... Och nu ska jag ringa och boka helg hos extrapäronen i Linnebäck=) ska ba kolla att det e nån hockey samtidigt. Playoff nästa ;D

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits