Dålig stil

Masturbating var på Kungliga igår och har - enligt Rickard - ebola idag. Dålig stil! Jag har hotat med smisk så skinkorna blir röda men det verkar inte hjälpa.

Däremot bra är att Sötpotatis med Kalles kaviar åker buss och dyker upp. Och sen har Rövarn dratt med 2 till. Ser ut som en ljus kväll ändå tror jag. Fastän de ska till stan. Men jag och Ami ska rocka på Kungliga och kanske kanske kanske är min stora idol där. Som sagt. Kan bli en ljus kväll.

Nu? duscha, ut med sopor och diska. Sen bara invänta.


Kommentarer:
Postat av: ami

en riktigt roligt fest!!!! ;D
fia med hutt...liza vann o ami kom 2a!!!
många diskussioner kring alkohol och anal.... hmmmmm..... Bra att du finns med dina svar Nora! ami har oxå spelat Gutarr Hero och var riktigt bra efter en sådär två timmar. måste köpa en sådan jag oxå! nu vidare ut och om det är någon som undrar på måndag - så undra nte! ;) hihihihihihi.... krämkrämz på er!!!!!!

2008-01-20 @ 00:18:14

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits