Dagens uttryck

"Hunden har barrat".

Haft hundplundring idag och sjungit "Nu är gladen hunden slut slut slut, Drevaskruttan kastas ut ut ut, men till nästa år igen kommer hon min käre vän för det har hon lovat". Och så har mamma kammat henne. Det är det som är barret alltså för dem som inte fattade.

Sov till hemska halv elva idag. Genomförkyld igen. Ringde Pulshuset och bokade in mamma också på latinopasset idag. Chachacha.

Skulle ha gjort en massa saker men det blir väl inte av. Ska iaf sätta mig och halvkolla kryssningen=) Gårdagens roligaste massutskick: "Förslag från festkommittén: kryssning i åländska farvatten mars/april. Är du på? Vad passar bäst m fre el lör? Hyttönskemål? Skepp ohoj!"

Alternativt var detta roligare: "Namnsdagssamkväm på lördag! Vi firar att det är Henrik och leker fia m hutt på Västanå för att sen göra Kungshallen osäker!"

Sötpotatis svarade: "Nu så..." Haha.

Just nu känns det som om vi letar varje liten orsak till att fira=) Haha. Kanske ska fira Kluckens telefon. Hämtade den igår. Den var blå. Klara lämnade in en röd. Patrik på Telia var ett föredöme. Klara och jag bara garvade sen. Men telefonen fungerar. Än så länge =)

Nu? Reseledaren ska kolla tid, plats och pris. Och kanske playa lte rock.

Apropå play.... Jag har grejat New Kids on the Block!! Diggar för fullt och ska bränna ut en skiva så att högtalarna får smiska ur den =)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits