Britney och felringning

Vaknade till Britney Spears i I love rock´n roll från filmen Crossroads. Brittan har hår i filmen.

Sen hade jag en felringning i morse. En som skulle till Sörgärdet. Ibland har jag sån lust att typ spela med. Att när hon frågade om hon kommit till Sörgärdet skulle jag ha sagt ja och sen skulle hon ha sjukanmält nån unge och jag skulle ha låtsas ha framfört det och sen lagt på luren. Efter ett tag skulle lärarna börja undra vart ungen är och den skulle ha fått ogiltig frånvaro eller nåt. Mohaha.

Men nu gjorde jag inte det. Klockan var för mycket för en sjukanmälan.´Var säkert nån som ville ha praktik eller nåt .Fast å andra sidan hade det varit ännu roligare att välkomnat henne och sen när hon kom skulle ingen fatta nåt.

summan av kardemumman: Ring rätt!

Kommentarer:
Postat av: cissi

utmanar dej i min blogg. enjoy!

Postat av: Noratösen I guess....

Här sitter man med ungar som har ogiltig frånvaro varenda dag!! Nu förstår jag hur det går till! För mina gull skolkar väl aldrig....

2008-01-24 @ 16:52:04

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits