Vad skådar mitt norra öga?

Kollade precis på reprisen av melodifestivalen. Missade den ju som bekant i lördags. Men nu fick jag se Christer på scenen.

Iaf. Var ju inte det jag skulle säga. På lördag är jag ledig. Det innebär att jag får se min all-time-fame-factory-favvo! Ååå underbara Alexander Schöld! Jihooo. Så. Schlagerräv som man är. Utan att ens ha hört bidragen kommer här mina favoriter kvarstående tävlingar:

Västerås v 7 : Alexander Schöld och Andreas Johnson/Carola. Fast seriöst. Varför ska de ha en duett? Johnson själv tack!

Linköping v 8 : BWO (of course) och Dunka mig-Frida.

Karlskrona v 9 : Nordman och Fronda.  (Vad är det för jävla deltävling?? Bengtzing fixar jag knappt. Perelli likaså, Strömstedt har gjort rätt okej låtar men de var förr... och Sibel. Asså. Hon har jättefin röst, men nej. Och de andra har jag ingen åsikt om). Så go go go Skutskärs "hemmason" =)


Men... denna vecka ska gå i Alexander Schölds tecken.  Ska ta och lyssna på hans underbara låtar sen förr. Tihitihi.

Kommentarer:
Postat av: Cicci

Ooohh.. en schlagerräv till. Vad glad jag blir, jag trodde jag tillhörde ett utdööende släkte. Sen att vi inte hade så gemensam smak spelar mindre roll. Charlotte har gjort den bästa schlagern ever och jag hoppas att hon gör en lika bra i år.

Igår hittade jag ett gym så idag kanske jag får tid och plats på ett 90-minuters styrkepass. Hon som visade runt mig och kusinen var nästan lika trevlig som Norpan. Det kändes bra. =)

2008-02-12 @ 08:13:18

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits