Gratis är gott

Eftersom jag inte dricker kaffe eller äter på jobbet så lovade jag mig själv att få dricka gratisprovet från festis. Nu hoppas jag ingen gnäller. Men iaf. Den var ruggigt god! Ska inhandlas någon gång. Sen ska jag gnälla och spela martyr, tycker att det är dålig respons från mina kryssare. Kanske blir så att jag drar mig ur så får nån annan fixa allt. Jag har fått in två personnummer och en betalning, och då räknar jag med mig själv oxå. Svar på sms:1person.Nån kanske har dött. Nu rast. Och mer festis.

Kommentarer:
Postat av: ami

hejhejhej!!!! känner mig träffad och är jätteledsen att inte svar kommit. Hoppa inte av! Häng i! Boka på! Betalning kommer till helgen! Planera in dryck med lite mat! :) Men, jag dynggiggar alla mess och mail som droppar in!!!!! Blir jätteglad av dem i denna grå och kämpiga värld vi lever i.... kramskrams!!!!!

2008-02-07 @ 20:11:00

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits