Pirat-trean

Glömt att berätta att kusse och jag hade dejt igår. För det första hade inte Österns öppnat än så vi käkade på nian. Sen dejtade vi Jack Sparrow and his crew (fasen vad jag börjat engelskat till mig). Okej. Den var lång. Men okej. Det gör inget. Orlando är ju hot hot hot.

Roligast... hmm... oavgjort mellan reklamen innan (klamydia och kondom på barnfilm) eller killen som skulle kräkas efter 20 minuter och som satt bredvid mig. (Jag satsar fortfarande på att han tyckte filmen var scary. De kom aldrig tillbax.)

Apropå killen med spya. Vi satt och räknade. Måste ju ha varit typ 200 spänn som pappan "kastat bort". Minst. Och apropå 200 spänn. "Två tuttisar Jacob, två tuttisar åt helvete!". Åh vilken klassiker, måste nästan ringa Klucken och kolla om hon minns det... Hahaha. Tuttisar= Teenage Mutant Hero Turtles (när de var inne första gången). (Citatet sades vid fyrverkerier.) Hahah.

Kommentarer:
Postat av: NewMe

Men vad otrevligt med kräkmänniskor! =/
Jag ska se trean imorgon, ska bli kul.


Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits