Nyklippt

Oh yeeah. Sist jag klöpp mig var i påskas förra året. Inte illa pinkat. Så nu var jag till Nina och har en frisyr=) Det försvann 10 cm men likförbannat är det aplångt. Tycker jag. Kan förstå att folk tyckt att håret varit långt innan. Nu har jag varit überambitiös och bokat ny tid för både klippning och färgning, Jag måste skärpa till mig så inte folk tror att jag blivit ytlig. Ögonbryn, hår och naglar på samma vecka. Kan jag bli mer tjejig? Dessutom funderar jag på att handla kläder, men det måste jag lugna mig med. Jag kan inte bli allt jag inte varit på en och samma gång.

Varit och lunchat med Jimmy och Oskar. Det blev Pråmen med kanske en ny ägare? =) Jag käkade sallad. Fanns inget jag gillade. Så blev en husets som va med räkor, kyckling och bacon (!?). Jah krävde extra fetaost till. Det mest lustiga var att jag högt och tydligt sa: "Vad är sunksallad??". Sen såg  jag att det stod skinksallad. Men det VAR otydligt. Oskar tyckte inte att jag kunde bete mig när jag sa att det var sunk.

Klucken och jag möttes på prix. Vi babblade skit och ställde på varann. Like old days. Sen va vi in på Systemet och där tömde jag hyllan på Julecider. Killen i kassan garvade. Dessutom hade de sänkt priset med 2 kr 80 öre per flaska. Har någon någonsin handlat på rea på bolaget?? =) Haha. Så nu har jag 12 flaskor hemma och 2 i kylen. Borde räcka ett tag. Hoppas de får in fler så ska jag dit och hamstra.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits