Mitt liv i kappsäck

haha. Alltså. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Egentligen borde jag knäppa dagliga kort för att se förändringen. Igår hämtade alltså Tarja och Terry tv´n. Det blev en lååååååååång kväll. Ingen dator, ingen tv. Låg och läste men tröttnade efter 180 sidor. Sen lyssnade jag på mp3 och sjöng högt. Och sen? Sängen och läsa lite mer av Ian Rankins bok. Slocknade efter en stund. Klockan ringde kvart i åtta. Somnade om till kvart i tio. Haha.

Förtydligande till NewMe: Jag ska flytta från Karlskoga och håller på att tömma lägenheten. Tv har jag i Älvkarleby (dit jag flyttar) så det är onödigt med två=)

Igår tömde jag jobbet. Så nu har jag två flyttlådor i bilen, varav en funkar som kappsäck där jag har "aktuella" grejer. Kanske man skulle sova i bilen när man ändå håller på=)

Jag gillar min mat dessutom. Kylskåps- och frysrens. Igår blev det bakpotatis och idag hamburgare med bröd. Känns som om det blir fler hamburgare nästa vecka. Och kycklingfilé. Är det enda jag har kvar. Fel, nu ljög jag:

Frys:
* Hamburgare, kanske 8 st
* Kycklingfilé
* Pommes
* 6 skivor rostat bröd

Kyl:
* En rödvinare
* 2 burkar sparris
* 1 burk fiskbullar
* Lätta
* Senap
* 4 cl tequila
* Fun light * 1,5
* 2 lättdryck
* 1 Norrlands guld
* Sötsur sås
* 0,5 dl riven ost
* 1 burk bönor av någon sort
* Gul lök

Värsta middagen ju=)
Åsså har jag lite pasta i ett skåp.

Tack Eva och Stefan för gratulationen=) Vi får se om det blir någon Stampe i framtiden=)

Kommentarer:
Postat av: NewMe

Då förstår jag, trodde du tappat fattningen totalt för inte kan man leva utan tv. ;-)

Roligt med flytt.


Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits