Lerduveskjutning

Asså. I söndags var jag till Höghult och skulle testa på alla delprov. Jag var så besviken så jag nästan grinade när jag åkte därifrån. Träffade en jävla pissduva av kanske 15. Igår skulle jag till Örebro på teorin f ast jag är färdig. Frågade min lilla lärare om det inte fanns möjlighet att kunna träna som idag. Jodå. Klockan nio.

Så nu har jag varit där. Har kanske bommat fyra eller fem duvor av kanske 30. Fan  vad nöjd jag är. Underbart. Och 8 kulskott inom en snusdosa.

Nu jävlar är jag taggad. Imorrn gäller det. Jag skiter i om det blir omprov.   Nu vet jag att jag kan iaf.

Wiiie. Och Systemet får bidra till en tackpresent. Allt i jaktens tecken=)

Kommentarer:
Postat av: västanå

Vi bugar och säger ett stort grattis till dej som klarat av att ta jägarexamen.Bra jobbat,nu är det ingen som går säkert.Jättekram från oss 5 här hemma.Välkommen hem till helgen

2007-05-09 @ 21:56:26
Postat av: Liza

Hihihihihi=) Ingen går säker säger ni, men det tror jag=) Kommer inte att panga på levande direkt tror jag. Men satan i min låda vad bra det känns! Kramar!

2007-05-10 @ 10:18:59

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits