Lättroad

Muntlig fightclub är det roligaste hittills idag. Och se där. Hittills kom med igen,. Rättstavat och allt ;)


Skiter i om folk har åsikter, hos mig är de number one.

Stillade mitt Max-begär igår (minst 3 veckor) och åkte till Örebro och satte mig vid Marieberg, utomhus, med en Friscoburgare. Ni vet den som de gör reklam för som Max-monstret vill ha. Jag fattar inte varför. Den var inget speciell och jag föredrar det gamla goda. Det blåste som fasen men jag trotsade vädret och satt ute med en bok och läste i solskenet. Kände mig äkta pensionärig, men mådde bra.

Resultat? Boken utläst igår, började på ny och har 70 sidor kvar. Bra Liza. Stabil fart!

Idag ska jag få pengarna för lägenheten. De ska jag sätta sprätt på direkt; ska betala soffa och tv och sen placera dem. Bankmöten gånger två. Inte illa. Fler pensionärspoäng.

Kommentarer:
Postat av: solveig

Bankmöten? Que? Hur gammal äääääär du egentligen =)

2007-05-24 @ 11:42:26

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits