Kul väder

Sägs det inte att solen jämt skiner i Karlstad? Borde den då inte åtminstone vara bakom lite moln 6 mil därifrån? Men nej då. Här vräker det ner regn. Det är så uppmuntrande.

Jag sitter på jobbet igen. Klockan är snart sex. Jag vet fasen inte vad jag ska göra annars. Har varit och handlat lite frukt. Beställt biobiljetter. Men sen då? Åka hem och pyssla, men hur kul på en skala är det.

Blä.

Anti.

Dessutom har jag gett mig fasen på att inte göra en sak. Äkta vuxen. Sagt vad jag tyckt och nu ska jag skita i det. Men det är lockande... jaja. Skaka av mig motståndet och känna att jag kommit en bit på vägen med mig själv.

Fick ett förslag från tre av brudarna idag. Haha. Asså, varför inte, men hmm.... haha. Sen hade vi riktigt girltalk i en halvtimme. Jag gillar sånt.

Av killarna så har jag idag fått en klapp på axeln. Det tar jag som positivt. Jag har även fått höra om gårdagens match GIF-Bajen. Samt att jag är pimpad. Hahaha. Det  var nästan dagens roligaste. Kyss mina fötter=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits