Klagomål Svensk Kassaservice

Känns som om jag har tappat gnistan att klaga den senaste tiden. Men nu är det dags igen.

Fick idag utbetalningskort från Radiotjänst där de betalade tillbaka 499 kr. I brevet som följde med stod att dagligvaruhandeln kunde hjälpa mig, jag förstod att det inte stämde men testade ändå. Men icke. Konsum hänvisade mig till stans postkontor. Och det köpte jag. Skulle bara testa.

Kom till Kassaservice. Tycker det är lite gulligt att det heter SVENSK Kassaservice. Bara för att vara på den säkra sidan så jag inte hamnar på Norsk eller Serbisk Kassaservice. Iallafall.

Jag gick in. Tittade på klockan. Slapp ta kölapp. Efter 1 minut 48 sekunder så är jag utanför dörren med 464 kr i min hand. Jag begriper inte varför de ska ha 35 kr i expeditionsavgift för något som tar sån lång tid.

Följdfråga: hur gör man för att bli av med den? Kan jag säga till den alltid lika glada tanten (obs, ironi) att jag vill ha det insatt på konto? Jag förstår mig inte på systemet.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits