Bilder på voffsen

Tyvärr har jag inte hittat min kabel till den andra kameran, så de bilderna kommer sen. Lite potpurri från denna helg. Visst blir väl bilderna större om man klickar på dem? =)




 

Måste bara säga att jag två sekunder innan denna trycktes av hade alla tre hundar med på ett bra sätt i kameran. Suck =)


Bild 1: Krutov i blåbärsriset.
Bild 2: Bullen sitter still och låter lillryssen få kommai närheten.
Bild 3: Liza har kommit med världens roligaste leksak, ett gammalt grimskaft.
Bild 4: Se så kul det kan vara med ett rep =)
Bild 5: Så kul att ingen annan får vara i närheten av det. (Dreva måste ha tröttnat tillslut för grimskaftet låg på lådan)
Bild 6: Liza och Bullbert tog en egen promenix och poserade fint
Bild 7: Bullen visar en vacker naturbild
Bild 8: På väg att sticka eller nåt=)
Bild 9: Krutov med sina filtar
Bild 10: Bullbert med sin tunga
Bild 11: Krutov gillar Lizas Foppatofflor och jeanskjol. Efter detta besök kom idén till grimskaftet.
Bild 12: Se ovan=)

Kommentarer:
Postat av: ami

så söööta de är!!!! förstår nu varför du längtar hem med jämna mellanrum... och jag som trodde att det var sällskapet, intressanta diskussioner och dricka som lockad... :) krams!

2007-05-08 @ 18:15:35
Postat av: Liza

Men Ami - det du skriver om är ju det roliga som kommer på köpet =) Hihi. I helgen är det kalas igen, bäst at tträna inför grillsommaren. Krims!

2007-05-09 @ 08:50:58
Postat av: NewMe

Men vilken liten sötnos!! =D


Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits