Vuxenfilm

Haha, jag gillade  Tarjas uttryck "Nu kan du berätta för dina föräldrar att du sett en vuxenfilm".

Vi (jag, T&T) var på The Queen. Jag sänkte medelåldern som en hästspark.

Vuxenfilm innebär:
* Ingen reklam innan bion (Heeey, diskriminerande!!)
* Onormalt lågt ljud (Säkert för att inte alla med hörapparat skulle behöva skruva)
* Ingen popcorngeneration
* Alla sitter kvar även när rollistan börjar rulla
* Någon snyter sig i medhavd tygnäsduk mitt under filmen
* Några kör den karaktäristiska pensionärshostan


Filmen? Helt okej. Jag kollade in Amis väska och min sjal=) Vuxenfilm var ett bra avbrott i min AmericanPie-påverkade biosmak.

Kommentarer:
Postat av: soli

låt mig gissa att det var min mamma som hade med sig en tygnäsduk.. hahaha

2007-03-19 @ 08:49:09

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits