Vill aldrig kliva upp ur sängen

Fy. Jag är obotligt trött. Somnade , eller rättare sagt, låg och småslumrade under sista perioden igår mellan Brynäs och Hv71. Sen var det sängen som gällde och där måste jag ha somnat direkt. Kommer inte ens ihåg vad det var för program jag låg och tittade på först. Automatisk avstängning på TV´n är en bra uppfinning.

Hade klockan att ringa kvart i sex, men flyttade fram det 20 minuter. Och nu sitter jag här. Med jordens huvudvärk och en mage som skriker åt mig att den inte längre vill vara med. Tårarna bränner innanför ögonlocken.

Igår kväll kändes det ändå rätt okej. Jag pratade mycket i telefonen och Oskar fick mig på kanonhumör. Jag funderar även på om kvällshumöret är bra för att jag är ledig. Nu på morgonen vet jag ju vad som väntar och det känns inget bra. Inget bra alls.

Blä.

Skulle göra min läxa igår, men jag somnade istället.

Fredag snart och då härliga Älvkarleby. Fast mycket vila blir det inte...

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits