Utmaning

2 dessutom... hihi.

Spelreglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har en del tvångstankar, bland annat när jag åker buss. Ibland kommer jag på mig själv att sitta med fingret på plingan och reglerna är att om det plingas på bussen och om ingen kliver av (en felplingning alltså) så måste jag hoppa av vid den busshållplatsen. (Eftersom jag då inte vet om det är jag som plingat eller ej)

2. Jag pratar mycket för mig själv och tränar på vad jag ska säga i olika situationer. Ibland funderar jag på om mina grannar hör mig - en ensam tjej som pratar högt i lägenheten och testar olika meningar.

3. När jag var liten älskade jag att vara på vattenskidklubbens tävlingar. Vid längre tävlingar sov jag hos mormor och morfar och vi plockade stora blomsterbuketter som jag sedan på finaldagen delade ut till mina favoriter och vinnare.

4. Jag var som liten väldigt generös. Bland annat gick jag omkring bland folk på exempelvis ovanstående vattenskidtävlingar och bjöd in dem på mat (dvs till mammas stormkök). Jag har även bjudit in grannens vaktmästare till frukost (Kom nu Hacke, det är frukost) och så fick han släppa sitt arbete och komma och äta äggmacka i mamma och pappas kök.

5. Jag döpte alla mina fiskar till en början, men det sket sig. Nu för tiden är jag bara rädd för dem. 

6.Ett tag var mina operationsärr mina känsligaste delar på kroppen. Så fort man nuddade dessa så gick det en rysning i kroppen.

Jag 'utmanar' Emma, Annie, Luna, Cissi (om hon har tid),  och sen har redan mina vanliga lästa bloggar gjort detta...


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits