Torsdagsfrossa

Suck. Igår var det illa ställt med fröken. jag låg under en filt och skakade, förflyttade mig till sängen med täcke och överkast och kröp ner med en morgonrock. Resultat? Tokfrossa. Tokont i huvudet. Toktrött men kunde inte sova för tokhosta.

Kollade på hockeyn i 2 perioder, wiiieee. Modo hade lekstuga med HV. Trist att kaffelaget vann i sudden. Jag valde iaf top model före Modo och då är det illa. Å sen skulle det va Fråga Olle. Kollade i en kvart sen vaknade jag med Seinfeld. Somnade. Vaknade och trodde jag försovit mig, då var klockan kvart i fyra. Hade tydligen varit duktig och satt Tv´n på insomning.

Sen vaknade jag igen av att det rann av mig. Och sen frös jag.

Klev upp tio i sju... sent för att vara mig, men vill sova mer.

Frukosten är den vanliga alvedonen=)

Planen för idag är att ha niorna i tre lektioner (en vik) och sen gå hem. Får se om det funkar. Helst vill jag vara hemma, men e prov och sånt idag så kan vara en anledning till att vara där.

Jippie för feber. Tror iaf att jag har det, pannan är varm som en kamin.

Men heja modo iaf=)

Kommentarer:
Postat av: solen

pore you Liza!
Hoppas du blir frisk snart.. blä för att vara sjuk!

2007-03-22 @ 08:09:15

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits