Skafferimysterium

I min iver att hitta kvällsmat så hittade jag en påse i mitt skafferi. En påse sån veggotaco, sån man bara tillsätter vatten och tomat i. Hur har den hamnat där? När köpte jag den? Varför köpte jag den?
Sagt och gjort iaf, det gick väldans snabbt att tillaga.

Smaken? Fabricerat. Med en gnutta sting av tacosmak. Serverade med ost som jag hittade i frysen (duktig Liza), lök och matyoghurt (storpack Lidl, vuxenpoäng) och tacoskal med lite salsa.

Resultatet? En rinnande mage inom fem minuter efter avklarad middag. Kanske borde kolla bästföre men hmm... eller så tål jag inte veggo.

Annars? Hade blivit billigt, vet inte vad en påse kostar men e iaf billigare än köttfärs och krydda. Och tidsmässigt sa det bara tjoff.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits