Sjuk på riktigt

Eller sjuk kanske är fel ord men hostar sån viderhosta med slem och är snorig. Yeahyeah. Ska kicka some asses idag, sen klockan fem är det sex utvecklingssamtal och sen är jag klar med det också för den här terminen. Kanske klar för alltid.

Kluck ringde igår och lekte arbetsförmedling. Hon var skitstolt att hon hittat jobb åt mig (sv/so/id i Örbyhus), men efter att jag sågat allt gick hon in på den desperata linjen och det senaste jag hörde var pizzabagare. Jag försökte förklara att jag inte hade utbildning för sånt och svaret blev "Men du har väl gått på högskola så hur svårt kan det vara!?". Haha. Sen var jag tvungen att gå in på kursen och skulle avsluta samtalet, undrar vem som blev mest nöjd med det =)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits