Nu ska den ut!

Jag jobbar stenhårt på att få bort en weird lukt i lägenheten. Jag tror att den har att göra med mina räkvanor. Nu har jag haft tre fönster öppna 24/7 och det enda jag tycker händer är att det blir kallt och att jag fryser. Igår kände jag ändå att det var en fräsch doft inne, förmodligen frisk luft.

Idag är det fredag. Fönstren ska stå öppna under min bortresta helg, det vore väl fan om det inte är som att komma in i en ickeluktande lägenhet.

Jag har inga soppåsar någonstans vad jag vet, inte som den gången när Klucken skulle hjälpa mig att städa och jag fick en massa blomflugor på köpet. Efter ett tag hittade jag mina sopor från Max i en sopsäck med även icke-sopor... =)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits