Jag ska ev köpa bil av Ola Salo =)

19 tusen ska han ha, tyckte jag var ett riktigt kap. Men en gubbe har första tjing. Jag ska ringa på måndag igen för att höra om bilen är kvar.


Ja . Så har jag drömt i natt. Jag vet inte vem jag fick numret från, men jag pratade med en annan först. Någon annan kändis. Som sen i sin tur sa "Ring Ola Salo, för han har en Cherokee till salu". Åsså ringde jag Ola på hans privata mobil. (Vet bara att numret började 0736 och innehöll en etta) och mitt under samtalet bröts det. Han ringde upp inom 1 minut och gnällde över att dagens mobiltelefoner har så små knappar och därför hade han kommit åt "lägg-på-knappen".

Bilen? Har gått 12tusen mil och är en -98a. Fråga mig inte varför jag vill ha en Cherokee, det är nytt för mig också så här på morgonen. Vi får se om jag kommer ihåg att ringa honom på måndag. Haha.

Ibland gillar jag mina drömmar, de är så otippade :D

Kommentarer:
Postat av: sara

OMG, jag är så avis! ^^

Postat av: solis

Du är utmanad! =) Se min blogg för mer info!

2007-03-08 @ 08:17:54
URL: http://solig.blogg.se
Postat av: Mandajävel

Du måste ju ringa mig nästa gång så kan vi ha trepartssamtal, du jag och ola;)

2007-03-08 @ 09:01:46
Postat av: Liza

Sara: You should be!

Solis: Spännande, får se om jag lyckas då.

Mandajävel: Vågar inte ringa ifall jag stör lammskinnet.

2007-03-08 @ 16:29:26
URL: http://lizelus.blogg.se

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits