I vanliga fall skulle jag bli arg...

...men kan inte idag, inte mot den personen. Haha. Störtskön är min kommentar.

Klockan var strax efter sju, jag börjar alltså 10 idag och har rätt till en skön sovmorgon. Nu var jag ändå uppe.
Telefonen ringde, mobilen.

"Aa Liza"
"Tjena Liza, det är ***. Hoppas jag ringer och stör."

Haha. Jag kan inte annat än skratta. Störtskön, kommentar upprepad.

Hade lust att säga "Nej du stör aldrig" men det kändes inte passande. Svarade istället något i form av :
"Ingen fara, det är lugnt för en gångs skull,"

Ibland känner jag att man kanske inte borde ha det så här avslappnat, jag skiter i det. Lik förbannat är jag nervös för vad som kommer att sägas. Blä. Jag har respekt för dem...

Men men... samtalet nu var inget att vara nervös för utan det var lika avslappnat som om det vore direktörn. Då är det inte bara lite avslappnat. =)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits