Hockeyeftermiddag

Jepp. Började med att man var med T&T och Bejs on (Bass on - Basson.... jämför med Basshunter.. Lizas egna lilla skämt). Iaf. vi kollade på Team B/K mot Frölunda. Matchen var betydelselös men var kul och det gick till straffar där tyvärr Frölunda drog det längre stråt. Känns lite kul att "min kille" fick beröm och var bra. Jag tar åt mig=) Haha. Alltid lika kul med Tarja, vi pratar om "våra" och när de inte gör som man vill så är de "deras". Jag är en äkta medgångssupporter :D

Nu sitter man hemma och ska kolla på MoDomatchen. Hoppashoppas. Vill ha en vinst iaf idag..

Sen? Vet ej. Har inte gjort ett skit idag men borde. Å andra sidan är jag hemma i någon form av protest imorgon, så kanske får jag mer gjort då. Kanske...

Är jägarexamen imorgon också. Ska jobba vidare med teorin, ligger redan före men kan passa på när jag är i ett stim=)

hejahejaheja Modo!

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits