Fördel med lång sladd och en morgon med tårar

Jag har surfat på nätet när jag var på toa. Sladden räcker ända in dit så jag tycker det känns bra att sitta med laptopen i knä och läsa nyheter.

Min mage är piss. På alla sätt och vis. Det (ursäkta igen alla detaljer) rinner ur mig och det är allra värst på morgonen. Halsen är inte som den ska och igår kände jag den välbekanta känslan av att ha taggtråd och surt i halsen. Jävla pissiga magkatarr eller vad det nu är. Jag är inte i balans och gråter. Ringde mamma och det var pappa som svarade. Dåligt samvete jag fick när båda var lediga idag. Inte meningen att väcka ju.

Vill stanna hemma idag, känner att det återigen är alldeles för mycket på mina axlar. Kan inte vara hemma. Känns fånigt. Vill inte vara till besvär.

Jag har inte haft det bra den senaste tiden men så här illa var det längesedan jag var.

Ska duscha och sen till jobbet, börjar 10 men åker dit innan så jag får något gjort. Vet inte alls var jag ska befinna mg för att jag ska komma i fas med allt och hela tiden kommer det nytt.

Var duktig och har skött maten under ett par veckor, men den senaste veckan var precis så dålig som de var förut. Eller dålig. Jag käkade räkor konstant men även annat skit. Har tappat orken och motivationen totalt. Har en huvudvärk som är hemsk, inte i klass med den jag hade förförra söndagen men den ligger strax därefter.

Fans jävla piss. Jag kommer att vara tömd på tårar om det här fortsätter.

Kommentarer:
Postat av: Charina

Hallå där.. Läste om ditt mag problem. Har själv haft jätte problem.. Precis som du skriver.. Har lite tips, du kanske har prövat de flesta.. Men iaf.. För magkatarren använd Omeprazol dagligen. Finns recept fitt på apoteket. Fungerar som losec fast de e mkt mkt billigare. De tar mist 3 dagar innan man får full effekt. Illamåendet, sura uppstötningar, samt att de känns som ngn kramar åt magsäcken försvinner helt. Samt ät mycket grönsaker å frukt. Gör fruktsallad åt dig på kvällarna. Min mage har blivit hur stabil som helst. Samt skär ner på lactos (mjölk) produkter om du äter mkt sånt. Även coca-cola kan medföra mkt problem om man har en känslig mage.. Jag hoppas på att din mage blir bättre.. Vet vilket helvete de är.. Mvh// Charina


Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits