Effektiviteten avtog

Ja, jag tror det minsann. Jag har rättat lite och så har jag renskrivit jägarexamensfrågorna (inte alla, jag ligger ju så långt före). Har köpt en anteckningsbok där jag bara ska ha sånt i.

Till lunch blev det tunnbrödsrulle. Kände mig som värsta gatuköket och sa faktiskt helt seriöst högt för mig själv: "Senap och ketchup?". Haha.

Varit helt okej. De ringde från jobbet och jag meddelade att jag skulle komma imorgon, men jädrar vad skönt det skulle vara att ha en sån här dag till=)

Blä. 2 veckor (eller nej... men typ...) till påsklovet.

Då ska jag fixa nailsen igen, funderar på motiv. Är nöjd med mina två vita blommor, men tror jag ska ha något mer silver i den här gången. Kanske skulle man ha en Modo-nagel :D Haha. Värst bara om de skulle torska, haha.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits