Crash boom bang

Åååå. Skruvat isär köksbordet och skulle bära ner lite grejer. Lite är tre stolar och fyra stolsben. lade benen i en pappkasse. Bad idea. Hinner ner två trappor och då säger påsen knak och benen ramlar ur i trappan. Jag kan meddela att det låter som fan i ett trapphus. Jag svor och försökte få ihop grejerna. Hörde en dörr öppnas på andra våningen. Var säkrt surgubben.

Ner i källartrappen och ska ut på parkringen. Jaha. Då har de tagit bort låskolven så jag fick gå ut på framsidan och gå runt huset. Helvetes jävla piss. Funderar på hur jag ska göra mer ikväll. Ska nog bära ner bordsskivan och ta en ryggsäck på ryggen med kläder eller något. Blir inte överdrivet mycket med hem, men orkar inte med att packa. Det suger.


Något positivt är väl att det ser ut som om Färjestad åker ur ikväll. Kom igen Linköping!
Och jag håller på mitt lilla MoDo fastän det ser mörkt ut,.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits